Regulamin świadczenia usług
w VEDAMED GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
§ 1.
Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:
- Usługodawca – Vedamed Group sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, adres: 91-425 ul. Północna 46, KRS 0000932530, REGON 520453006, nr księgi rejestrowej 00000024734.
- Pacjent – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, korzystająca ze świadczeń zdrowotnych w podmiocie leczniczym Vedamed w ramach Porady;
- Specjalista – lekarz udzielający świadczeń zdrowotnych w imieniu i na rzecz Vedamed;
- Porada/Wizyta – porada medyczna udzielona przez specjalistę Vedamed w formie stacjonarnej w jednym z punktów Usługodawcy.
- Umowa – umowa o udzielenie świadczenia zdrowotnego.
- Gabinet – gabinet lekarski, w której Usługodawca umożliwia odbycie stacjonarnej Wizyty Pacjenta ze Specjalistą. Dokładny wykaz placówek zamieszczony jest na stronie internetowej Usługodawcy.
§ 2.
- Wizyta obejmuje udzielenie porady medycznej, w tym w szczególności przeprowadzenie badania podmiotowego oraz przedmiotowego, omówienie wyników badań i ewentualnej dalszej terapii, udzielenie informacji co do przyjmowanych leków, wystawienie e-recept.
- W ramach Porady nie mogą być udzielone świadczenia związane z hospitalizacją.
- Porady świadczone są odpłatnie, zgodnie z cennikiem Usługodawcy. Wyciąg z cennika załączany jest na stronie internetowej w zakładce https://konopnaklinika.pl/cennik/, a Usługodawca zastrzega możliwość jego aktualizacji bez potrzeby zmiany postanowień Regulaminu.
- Warunkiem korzystania z Porad jest:
- rejestracja Pacjenta, oznaczająca wcześniejsze umówienie poprzez wybranie terminu za pomocą adresu internetowego Usługodawcy;
- akceptacja postanowień Regulaminu;
- opłacenie usługi;
- terminowe stawiennictwo w gabinecie.
- Usługodawca nie gwarantuje uzyskanie dla Pacjenta e-recepty. Specjaliści świadczący usługę w wyznaczonych gabinetach każdorazowo sprawdzają stan zdrowia i weryfikują zasadność okreslonego leczenia.
- W wykonaniu usługi Usługodawca może współpracować z innymi wyspecjalizowanymi podmiotami leczniczymi.
§ 3.
- Rejestracji Pacjenta można dokonać:
- telefonicznie, pod numerem telefonu +48 727 779 872 ;
- poprzez wypełnienie formularza rejestracji na stronie internetowej: www.konopnaklinika.pl.
- W trakcie procesu rejestracji Pacjent zobowiązany jest podać swoje dane osobowe:
- imię i nazwisko;
- numer PESEL;
- adres zamieszkania;
- numer telefonu;
- adres mailowy.
- W trakcie rejestracji Pacjent wskazuje, a w przypadku rejestracji telefonicznej ustala z pracownikiem Vedamed, datę, godzinę oraz miejsce Porady. Pomyślne zakończenie procesu rejestracji jest równoznaczne z zawarciem Umowy.
- W przypadku, gdy udzielenie Porady wymaga dostarczenia przez Pacjenta dodatkowych informacji, np. wyników badań, Pacjent zobowiązany jest przekazać je najpóźniej z chwilą rozpoczęcia Wizyty w gabinecie. Dostarczone dokumenty dołącza się do dokumentacji medycznej Pacjenta.
§ 4.
- Płatność za Poradę następuje przed wykonaniem usługi, w jednej z następujących form płatności:
- przelew bankowy;
- link przenoszący do płatności pośrednika Cashbill.
- Brak płatności przed rozpoczęciem Porady stanowi podstawę do odmowy świadczenia usługi i jest równoznaczne z odstąpieniem przez Pacjenta od Umowy.
- Ceny świadczonych usług podawane są na stronie www.konopnaklinika.pl w złotych polskich.
- W przypadku, gdy Pacjent po podaniu danych został zakwalifikowany do Porady, Usługodawca potwierdza za pośrednictwem poczty elektronicznej możliwość odbycia Wizyty, potwierdzając jej termin, a także miejsce jej wykonania.
§ 5.
- W przypadku nieodwołania terminu i nieobecności w gabinecie, uiszczona przez Pacjenta przedpłata za Poradę nie podlega zwrotowi, a zarezerwowany termin nie przechodzi na inną datę wykonania konsultacji.
- W przypadku, gdy udzielenie Wizyty w pierwotnie ustalonym terminie jest niemożliwe, Vedamed niezwłocznie informuje o tym Pacjenta ustalając z nim nowy termin wykonania usługi. W takim przypadku Pacjentowi przysługuje również prawo odstąpienia od Umowy i żądania zwrotu wpłaconej kwoty.
- W przypadku braku przybycia na umówiony termin przez Pacjenta rezerwacja terminu przepada i nie przechodzi na inną datę wykonania konsultacji.
- Pacjent udziela zgody marketingowej na przetwarzanie jego danych osobowych w czasie trwania leczenia, którego to podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
§ 6.
- Porada jest udzielana w terminie oraz formie ustalonej zgodnie ze zgłoszeniem, z zastrzeżeniem, że zmiana terminu realizacji Porady nie jest możliwa.
- W celu wykonania usługi, wyznaczony Specjalista należycie zbierze wywiad z Pacjentem.
- Specjalista weryfikuje tożsamość Pacjenta na podstawie danych, o których mowa w § 3 ust. 2, przekazanych przez Pacjenta w trakcie rejestracji.
- Czas trwania Wizyty wynosi ok. 15 minut. W uzasadnionych przypadkach Specjalista może przedłużyć czas jej trwania.
- Pacjent zobowiązany jest stawić się na wizycie z wyprzedzeniem, wynoszącym około 10 minut.
- Pacjent zobowiązany jest do nieużywania zwrotów niecenzuralnych, naruszających dobra osobiste innych osób, naruszających przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Naruszenie powyższego obowiązku stanowi podstawę odmowy udzielenia Porady lub zaprzestania dalszego jej udzielania.
- Vedamed nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość danych i informacji przekazanych przez pacjenta.
§ 7.
- Pacjentowi przysługuje prawo złożenia reklamacji. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres siedziby spółki ul. Północna 46, 91-425 Łódź.
- Reklamację rozpoznaje się w terminie 7 dni od dnia jej wpłynięcia.
§ 8.
- Dane osobowe podawane przez Pacjentów na potrzeby wykonywania Wizyt przetwarzane są przez Usługodawcę.
- Usługodawca przetwarza dane osobowe Pacjentów w celu wykonywania Porady. Podanie danych osobowych przez Pacjenta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do korzystania z Wizyt.
- Pacjent ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usuwania z zastrzeżeniem wymogów wynikających z przepisów dotyczących świadczenia usług medycznych oraz prowadzenia dokumentacji związanej ze świadczeniem tego rodzaju usług.
- Pacjent podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi, ewentualnie danymi osobowymi osoby która pozostaje pod jego opieką.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych reguluje polityka prywatności.
§ 9.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025 r.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.