Regulamin

Regulamin

Regulamin świadczenia usług

w VEDAMED GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

§ 1.

Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:

  1. Usługodawca – Vedamed Group sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, adres: 91-425 ul. Północna 46, KRS 0000932530, REGON  520453006, nr księgi rejestrowej 00000024734.
  2. Pacjent – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, korzystająca ze świadczeń zdrowotnych w podmiocie leczniczym Vedamed w ramach Porady;
  3. Specjalista – lekarz udzielający świadczeń zdrowotnych w imieniu i na rzecz Vedamed;
  4. Porada/Wizyta – porada medyczna udzielona przez specjalistę Vedamed w formie stacjonarnej w jednym z punktów Usługodawcy.
  5. Umowa – umowa o udzielenie świadczenia zdrowotnego.
  6. Gabinet – gabinet lekarski, w której Usługodawca umożliwia odbycie stacjonarnej Wizyty Pacjenta ze Specjalistą. Dokładny wykaz placówek zamieszczony jest na stronie internetowej Usługodawcy. 

§ 2.

  1. Wizyta obejmuje udzielenie porady medycznej, w tym w szczególności przeprowadzenie badania podmiotowego oraz przedmiotowego, omówienie wyników badań i ewentualnej dalszej terapii, udzielenie informacji co do przyjmowanych leków, wystawienie e-recept.
  2. W ramach Porady nie mogą być udzielone świadczenia związane z hospitalizacją. 
  3. Porady świadczone są odpłatnie, zgodnie z cennikiem Usługodawcy. Wyciąg z cennika załączany jest na stronie internetowej w zakładce https://konopnaklinika.pl/cennik/, a Usługodawca zastrzega możliwość jego aktualizacji bez potrzeby zmiany postanowień Regulaminu. 
  4. Warunkiem korzystania z Porad jest:
    1. rejestracja Pacjenta, oznaczająca wcześniejsze umówienie poprzez wybranie terminu za pomocą adresu internetowego Usługodawcy;
    2. akceptacja postanowień Regulaminu;
    3. opłacenie usługi;
    4. terminowe stawiennictwo w gabinecie.
  5. Usługodawca nie gwarantuje uzyskanie dla Pacjenta e-recepty. Specjaliści świadczący usługę w wyznaczonych gabinetach każdorazowo sprawdzają stan zdrowia i weryfikują zasadność okreslonego leczenia. 
  6. W wykonaniu usługi Usługodawca może współpracować z innymi wyspecjalizowanymi podmiotami leczniczymi. 

§ 3.

  1. Rejestracji Pacjenta można dokonać:
    1. telefonicznie, pod numerem telefonu +48 727 779 872 ;
    2. poprzez wypełnienie formularza rejestracji na stronie internetowej: www.konopnaklinika.pl. 
  2. W trakcie procesu rejestracji Pacjent zobowiązany jest podać swoje dane osobowe:
    1. imię i nazwisko;
    2. numer PESEL;
    3. adres zamieszkania;
    4. numer telefonu;
    5. adres mailowy.
  3. W trakcie rejestracji Pacjent wskazuje, a w przypadku rejestracji telefonicznej ustala z pracownikiem Vedamed, datę, godzinę oraz miejsce Porady. Pomyślne zakończenie procesu rejestracji  jest równoznaczne z zawarciem Umowy.
  4. W przypadku, gdy udzielenie Porady wymaga dostarczenia przez Pacjenta dodatkowych informacji, np. wyników badań, Pacjent zobowiązany jest przekazać je najpóźniej z chwilą rozpoczęcia Wizyty w gabinecie. Dostarczone dokumenty dołącza się do dokumentacji medycznej Pacjenta. 

§ 4.

  1. Płatność za Poradę następuje przed wykonaniem usługi, w jednej z następujących form płatności:
    1. przelew bankowy;
    2. link przenoszący do płatności pośrednika Cashbill.
  2. Brak płatności przed rozpoczęciem Porady stanowi podstawę do odmowy świadczenia usługi i jest równoznaczne z odstąpieniem przez Pacjenta od Umowy.
  3. Ceny świadczonych usług podawane są na stronie www.konopnaklinika.pl w złotych polskich.
  4. W przypadku, gdy Pacjent po podaniu danych został zakwalifikowany do Porady, Usługodawca potwierdza za pośrednictwem poczty elektronicznej możliwość odbycia Wizyty, potwierdzając jej termin, a także miejsce jej wykonania.

§ 5.

  1. W przypadku nieodwołania terminu i nieobecności w gabinecie, uiszczona przez Pacjenta przedpłata za Poradę nie podlega zwrotowi, a zarezerwowany termin nie przechodzi na inną datę wykonania konsultacji. 
  2. W przypadku, gdy udzielenie Wizyty w pierwotnie ustalonym terminie jest niemożliwe, Vedamed niezwłocznie informuje o tym Pacjenta ustalając z nim nowy termin wykonania usługi. W takim przypadku Pacjentowi przysługuje również prawo odstąpienia od Umowy i żądania zwrotu wpłaconej kwoty.
  3. W przypadku braku przybycia na umówiony termin przez Pacjenta rezerwacja terminu przepada i nie przechodzi na inną datę wykonania konsultacji.
  4. Pacjent udziela zgody marketingowej na przetwarzanie jego danych osobowych w czasie trwania leczenia, którego to podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. f  RODO. 

§ 6.

  1. Porada jest udzielana w terminie oraz formie ustalonej zgodnie ze zgłoszeniem, z zastrzeżeniem, że zmiana terminu realizacji Porady nie jest możliwa. 
  2. W celu wykonania usługi, wyznaczony Specjalista należycie zbierze wywiad z Pacjentem.
  3. Specjalista weryfikuje tożsamość Pacjenta na podstawie danych, o których mowa w § 3 ust. 2, przekazanych przez Pacjenta w trakcie rejestracji.
  4. Czas trwania Wizyty wynosi ok. 15 minut. W uzasadnionych przypadkach Specjalista może przedłużyć czas jej trwania. 
  5. Pacjent zobowiązany jest stawić się na wizycie z wyprzedzeniem, wynoszącym około 10 minut. 
  6. Pacjent zobowiązany jest do nieużywania zwrotów niecenzuralnych, naruszających dobra osobiste innych osób, naruszających przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Naruszenie powyższego obowiązku stanowi podstawę odmowy udzielenia Porady lub zaprzestania dalszego jej udzielania.
  7. Vedamed nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość danych i informacji przekazanych przez pacjenta.

§ 7.

  1. Pacjentowi przysługuje prawo złożenia reklamacji. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres siedziby spółki ul. Północna 46, 91-425 Łódź.
  2. Reklamację rozpoznaje się w terminie 7 dni od dnia jej wpłynięcia.

§ 8.

  1. Dane osobowe podawane przez Pacjentów na potrzeby wykonywania Wizyt przetwarzane są przez Usługodawcę. 
  2. Usługodawca przetwarza dane osobowe Pacjentów w celu wykonywania Porady. Podanie danych osobowych przez Pacjenta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do korzystania z Wizyt. 
  3. Pacjent ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usuwania z zastrzeżeniem wymogów wynikających z przepisów dotyczących świadczenia usług medycznych oraz prowadzenia dokumentacji związanej ze świadczeniem tego rodzaju usług. 
  4. Pacjent podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi, ewentualnie danymi osobowymi osoby która pozostaje pod jego opieką.
  5. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych reguluje polityka prywatności. 

§ 9.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025 r.

W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.